piątek, 22 stycznia 2016

Coś nowego

Podobno początki są trudne...
Myśląc nad swoim pierwszym postem, miałam tysiące myśli w głowie. Jednak, gdy przyszło, co do czego, siedziałam godzinę nad pustą stroną i myślałam od czego zacząć.
No, więc może na wstępie powiem, o czym będzie ten blog. A będzie on o wszystkim. Wszystko, co mnie zainspiruje, wszystkim dobrym i złym, co akurat będzie siedziało w mojej głowie. Ten blog będzie dla Was, ale też dla mnie. Chcę móc gdzieś wyrzucić z siebie to co aktualnie sprawia, że jestem smutna lub szczęśliwa.
Okej, no to może teraz coś o mnie... Nie lubię zbyt dużo o sobie mówić, po prostu zawsze wolałam być bardziej anonimowa. Ale to nie tak, że jestem skromną, cichą dziewczyną. Wręcz przeciwnie! Wszędzie mnie pełno, a moje szalone pomysły przerażają mnie samą. Po prostu nie lubię jak ludzie za dużo o mnie wiedzą, więc ten blog będzie dla mnie dużą zmianą, takim trochę wyzwaniem. No to coś o mnie - jestem licealistką, która powinna przygotowywać się do matury z biologii i chemii, zamiast pisać bloga.
Jednak, nie oszukujmy się i tak nie zrobię kariery jako blogerka, a przynajmniej będę miała teraz wielką radochę z tego pisania.



Dobra, nie przedłużam, bo pewnie nikomu nie chce się czytać długiego, pierwszego posta...
NIE! Nie wolno myśleć tak negatywnie. Liczę, że spodobało Wam się to, co miałam do przekazania, zostawicie po sobie jakiś ślad i zostaniecie w moim blogowym świecie na dłużej.



To by było na tyle, moi drodzy. Jeśli jeszcze stąd nie uciekliście to jest mi bardzo miło. Już niedługo nowy post.

XOXO Alutka



14 komentarzy:

  1. Powodzenia w blogowaniu ;)
    obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję :)
      I jasne, że obserwujemy! Ja już to nawet zrobiłam ;)

      Usuń
  2. Powodzenia w blogowaniu ;)
    obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No to w takim razie powodzenia!

    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu !
    Życzę dużo wytrwałości i weny !!
    Zapraszam do mnie http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    Może wspólna obs? Co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w blogowaniu :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę Ci powodzenia w blogosferze! :) pozdrawiam!

    http://lovely-july-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ważne abyś czerpała z tego radość! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się ciekawie :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie dobrze! Rób to co chcesz i to co lubisz :)
    Ja również zaczynam i cieszę się z nawet jednego wejścia ;)
    --obserwujemy? peynn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń